понеділок, 1 жовтня 2012 р.

Шкільна планета Проект: В здоровому тілі – здоровий дух


Здоров’я дітей – здоров’я нації.
Сьогоднішню виховну годину ми присвятили найдорожчому, що є у людини — здоров'ю. А Кодекс здоров'я нашого класу, який сьогодні виробили ми, нехай буде орієнтиром у вашому житті, завжди дотримуйтеся його і пропагуйте його серед своїх друзів та близьких.


 КОДЕКС ЗДОРОВ'Я
      - Дотримуйся правильного режиму дня;
- Запобігай хворобам;
- Займайся вправами і спортом;
- Не пали, не вживай наркотиків та алкоголю;
- Правильно харчуйся;
- Дбай про моральну гігієну. Багато хвороб бере свій початок із душевного стану людини;
- Гумор - одна з важливих передумов доброго здоров'я;
- Не забувай, що треба вдосталь спати;
- Контролюй свою фізичну форму. 

Немає коментарів:

Дописати коментар